יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

ההתחלה

אני הגשמתי לעצמי חלום לפני כמה ימים ופתחתי את הקליניקה שלי לניקוי רעלים בשיטת קולון הידרותרפיה.
אני נמצאת במושב תלמי יפה, כחמישים דקות מת"א וב"ש, ליד אשקלון.
טלפון לפרטים נוספים וקביעת תור לטיפול 0548100078.

ההתחלה - 

עד כה היה לי בלוג חביב ומאד רוחני שלא עודכן כבר כמה שנים טובות וחשבתי לשים את הרשומות שלו כאן אז אני פשוט אשים את הקישור שלו:

http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=485137

מכאן אני יכולה להמשיך ולעדכן שכבר יש לי שתי ילדות.
נדבי הוא האיש המיוחד שחי איתי ומעשיר את הקרקע עליה אני חיה וצועדת בחיים אלו בכדור הארץ.

ניקוי רעלים בשיטת קולון הידרותרפיה הינה שטיפה עדינה של המעי הגס - השיטה בה אני מטפלת.

איך בכלל מגיעים למקצוע כזה ?
תמיד נמשכתי לתחומי הריפוי, למדתי רפואה סינית, תזונה, שיאצו, טווינא, והמשכתי לחקור את הקריסטלים והדמיון מודרך, בשלב מסויים שילבתי בטיפולים את כל הידע שלי יחד עם נגינה בדיג'רידו, קערות טיבטיות ואפילו טלית, והרגשתי שחסר משהו.
לפני כמה שנים כשחזרתי מניו זילנד אבא שלי הלך לבדיקת קולונוסקופיה שיגרתית, וגילו אצלו סרטן במעי הגס,
אחרי הניתוח שהצליח הוא סבל מאד מכל מה שקשור בתפקוד לקוי של המעי הגס - עצירויות, שלשולים, גזים, כבדות וכו'.
הוא ביקש ממני לעזור לו ואני הפניתי אותו לטיפול שרק שמעתי עליו אך מעולם לא ניסיתי - קולון הידרותרפיה הידוע גם כקולוניקס או הידרוקולון.
כשסיים את הטיפול הוא התקשר אליי ואמר לי שאני חייבת ללמוד את המקצוע הזה.
כך היה, בשנת 2008 כשהבת הגדולה שלי הייתה בת שנה, נסעתי לת"א לפגישה ומיד התחלתי את לימודי ההכשרה שלי ופשוט התאהבתי.

התאהבתי ברמת הנשמה ואין לי ספק שעסקתי במקצוע הזה כבר במצרים העתיקה.

עבדתי במשך מעל שנתיים עם מטופלים וראיתי מה זה עושה לאנשים:
קודם כל מנקה רעלים, גזים, טפילים, מטפל בקנדידה, עצירות, השמנה, סכרת ועוד - ועל זה עוד אכתוב רשומות.
זה מלמד אנשים על מה שקורה להם בתוך הגוף.
זה מלמד אנשים לקחת אחריות על הגוף שלהם, במיוחד כשרואים מה יוצא החוצה מהגוף זה עוזר לזכור ללעוס טוב את המזון, לשתות יותר נוזלים ולאט, כי הגוף שלנו אוהב מים.
זה מחבר אנשים לגוף שלהם בצורה בריאה ונכונה.
זה פותח את האנשים מבפנים דבר שבולט כבר אחרי הטיפול הראשון.
זה מעיר את כל המערכות והמקומות שבכלל שכחנו שקיימים לנו בגוף.
זה מלמד גם אותי כמטפלת על אנשים ועל עצמי.
זה גורם לך לקחת אחריות על עצמך ולתחזק את הגוף יום יום ולא לחכות למחלה כדי להיות בריא.
זה גורם לך לאהוב את עצמך גם מבפנים.


כעת הגשמתי חלום ותודה להורים הנפלאים שלי שתמכו , עודדו ועזרו לי שתיהיה לי קליניקה משלי, רבע שעה נסיעה מהים, במושב על גבעה קטנה בנוף כפרי.
אני מזמינה אותך לבוא לניקוי מבפנים ולחוות את הגוף שלך בדרך חדשה ומרעננת.

באהבה גדולה,
הילה עוגן-מירקם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה