יום שלישי, 27 בספטמבר 2011

קצת מידע בנושא קולון הידרותרפיה

,שטיפת המעי הגס, היא שטיפה פנימית המנקה את המעי ודפנותיו מפסולת ,גזים, ורעלים.
,ניקוי המעי הגס, באמצעות שטיפה הינה הדרך היעילה והטובה ביותר לנקות את הגוף ולהחזיר למעי את החיוניות והגמישות שלו המסייעים לתפקודו השוטף והתקין.
בכל נשימה שאנו לוקחים ובכל לעיסה ולגימה שלנו, נכנסים רעלים לגוף. רעלים אלו בשיתוף עם המתח היומיומי, גורמים לבעיות בריאותיות רבות כמו עייפות,תחושת כבדות,עודף משקל, בעיות פוריות ,לחץ דם, כולסטרול, ועוד.
הסטטיסטיקה מראה כי שמונה מתוך עשרה אנשים סובלים מבעיה כלשהיא במערכת העיכול המתבטאת בגזים, צרבות,עצירות, ושלשולים ועד לסרטן ,המעי הגס,.
,ניקוי רעלים,מהגוף באמצעות שטיפה היא שיטה מוכרת בעולם שתועדה כבר לפני 3,000 שנים במצרים וביוון, גם הרמב"ם ציין את הצורך בניקוי פנימי של הגוף אשר הוכח עם השנים.
המכונה הראשונה לשטיפת המעי הגס הומצאה בתחילת המאה הקודמת, ובמהרה נהפך הטיפול לשגרה בקרב אנשים רבים.
כאשר המעי הגס בריא, הוא בעל צורה וגמישות אחידים. המעי הגס הינו צינור באורך של כ-1.5 מטר וקוטר של כ-5 ס"מ ותפקידו הוא עיכול סופי של המזון והרחקת הרעלים והפסולת מהגוף.  בנוסף מאחסן המעי הגס את החיידקים הטובים – FLORA.
כאשר המעי הגס גדוש בפסולת , כמות החיידקים הרעים עולה על זו של הטובים, תפקודו יורד, הרעלים מתפזרים ומזהמים את הגוף, מצב שנקרא – הרעלה עצמית. כל מערכות הגוף, רקמות הגוף מושפעות מהרעלה זו והיא יכולה להוות גורם סיבתי לכ-80% מהמחלות הרציניות. הרעלים הם חומרים המתערבים בתפקודו השוטף של הגוף ומייצרים מצב של הרעלה. יש גורמים רבים להרעלה עצמית החל מתזונה לא נכונה לאדם, חוסר בפעילות גופנית, מצבי מתח, הסביבה אליה אנו נחשפים – כל אלה ועוד יכולים להוביל לבעיות בעיכול ובמעיים ולהוות אבני בניין למחלות.
מזון שאינו מעוכל עד תום, תוסס ומרקיב כאשר הוא נשאר במעי הגס במשך יותר מיום. כאשר פסולת תוססת זו מתערבבת עם מיצי המרה של הגוף עצמו, יכול מצב זה להוות קרקע לגורם מסרטן במעי הגס או בפי הטבעת. באמצעות ניקוי המעי אפשר לעזור למנוע מצב זה ומחלות רבות נוספות.
התרוקנות טבעית של פעם ביום לא תנקה לגמרי את המעי הגס, תישאר בו פסולת אשר תדבק לדפנותיו, תתקשה, תתייבש ובמשך הזמן תגרום למגוון בעיות כגון ,עצירות, נפיחויות, גזים, קושי בירידה במשקל, לחץ דם, עייפות,צרבות, בעיות עור וירידה ביכולת הספיגה של הגוף – מזון, נוזלים ומים, ויטמנים ומינרלים ייספגו רק חלקית בגוף מלא ברעלים.
פסולת הנדבקת למעי, יכולה להגיע עד משקל של בין 6-10 ק"ג  באדם בוגר !
טיפול ,קולון הידרותרפיה, הידוע גם בשם ,קולוניקס, נעשה בשימוש בציוד חדשני, ברמה הגיינית גבוהה וללא כאבים, בשכיבה ורגיעה תוך התחברות דרך ,פי הטבעת, לצינור חד פעמי אשר מעביר את המים למעי הגס ומערכת צינור נוספת אשר מוציאה את הפסולת מהמעי ומדפנותיו ישירות אל המכונה ומשם לביוב, ללא ריח ובהרגשה של נינוחות.
אורך הטיפול כ-45 דקות והוא נעשה בשכיבה על הגב, כאשר במהלכו מקבל המטופל עיסוי בבטן וברגליים, וגם,צפייה ישירה,בחלון המכונה של מה שיוצא לו מהגוף.
כאשר מנקים את המעי הגס מפסולת ורעלים, מתנקה כל המערכת, התחושה בגוף היא של קלילות, רמת האנרגיה עולה ותחושת הכבדות נעלמת, נראים שינויים בעור שכעת קורן, עלייה כוללת בתחושת השלווה. מערכות הגוף מתפקדות יותר טוב ולכן הניקוי עוזר לגוף לייצר בקטריות חיוביות החיוניות למעיים.
הטיפול מתאים לכולם- החל מילדים, נוער ומבוגרים. כמובן שלאלו הסובלים מבעיות עיכול שונות, מחלות מעיים, טחורים,קנדידה, לחץ דם וכולסטרול גבוה,סכרת,עודף משקל,אלרגיות,כאב ראש,מיגרנות,בעיות עור, עייפות ותשישות, תולעים, טפילים במעיים, ועוד.במיוחד מתאים הטיפול לאנשים בריאים המעוניינים לתחזק נכון את גופם ולחיות בגוף נקי בריא ומאוזן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה