יום שלישי, 18 באוקטובר 2011

גלעד שליט וניקוי רעלים מה הקשר?

מי שמכיר אותי יודע שאני חיה ללא עיתונים, חדשות טלביזיה וכדומה ומקבלת את המסרים שלי מהלב ומהטבע ולא ממי ששולט בתקשורת.

היום מצאתי את עצמי מאזינה לרדיו, תוך כדי הסברים לבת הגדולה, לדיווחים המרגשים על שובו של ,גלעד שליט, הביתה, וכך נזכרנו גם בסיפור על הכריש והדג.
נזכרתי גם שהכל התחיל לפני חמש שנים בדיוק אחרי החתונה שלנו ובדיוק כשנכנסתי להריון שלה.

חמש שנים. אני לא מעכלת את מימד הזמן, לגלעד ולמשפחתו זה היה נצח.

אמרתי לאיש שלי שאחרי שגלעד ישוחרר, אלפי אנשים ירוצו לחרבן את החרא של חייהם תרתי משמע, לשחרר עצירות של חמש שנים.

כך גם אני.

החלטתי לגלוש על הגל האנרגטי של היום ולקבל טיפול, אני מודה שבחיים לא השתחררתי כמו היום, שחרורים ישנים ועתיקים, אפילו לא היה מקום למילוי של מים רק שחרור וריקון מתחילת הטיפול ועד סופו.

הרגשתי שהגוף שלי במשך חמש שנים היה מכווץ בנקודות מסוימות, ועם שחרורו של גלעד, הרשיתי לעצמי להשתחרר מבפנים ולרפא את המקום הזה שבו הייתי כלואה בדיוק כמו גלעד.

תוך כדי ירדו גם דמעות,שחרור, הנשמה לקחה נשימה עמוקה סוף סוף בלי להיחנק ולהתכווץ מבפנים.

ובכיתי עוד.

בכיתי מאושר על היכולת לחוות שחרור כל כך אדיר, שהוא לא לידה והוא רק שלי ועם זאת הוא של כל העם שלי.

כל עוד גלעד היה בשבי בשמים תמיד הייתה מעין עננה אנרגטית בכל מקום כי היא הייתה גם בתודעה שלי, והיום בבוקר השמים היו מדהימים ביופיים (אני תמיד מאמינה שבעננים יש מסרים), היו מלא ענני נוצה בתחילה, והיה ממש חץ של עננים לכיוון דרום, ואחר כך מלא מלא ענני כבשה קטנים ורכים כמו כדורי צמר גפן, ובסוף משהו נפתח בשמים ומשהו נפתח בנשמה.

בערב הלב שלי הרגיש קלילות וחשבתי שוב על גלעד שליט , אמרתי לאיש שלי שאם הייתי גלעד הייתי ישנה במיטה של אבא ואמא היום, וכך אני מרגישה שאני הולכת לישון במיטה של אמא ואבא, אמא ואבא שבראו אותנו בני האדם, האמא והאבא האנרגטיים שלנו, במקום בו לא קיים הפחד, מקום ללא רוע, מקום שבו רק טוב ורך ונעים ממש כמו שראיתי היום בעננים.

אני מודה לך ,גלעד שליט, על היותך, על כל התובנות שהגיעו בזכותך, על עבודת הריפוי שעשיתי בזכותך ובשבילך, על האושר והשחרור שחוויתי היום בגללך.

תודה על האוויר לנשמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה